17 Aralık 2010 Cuma

Yeni kabanım ve tacım

Bugün annemle beraber gittik Bershka'ya. Dün dönüp dolaşıp bi kaban beğenmiştim. Kararsızdım beraber bakalım dedik. Denedim ve beğendim. Diğer kabanlar gibi vücudumdan ayrık durmuyordu. Yani belime oturan bir model. 
Önden boğazına kadar düğmeleri var. Arkasındada plileri. Böylece insanın vücuduna daha iyi bi şekilde oturuyor. En azından ben böyle olduğunu düşünüyorum.
 Fiyat 99 lira. Kasaya gittik 139 dedi. Noluyor dedik 99 yazıyor etikette. Önce yanlış yazılmış dediler. Sonra Müşteri değiştirmiş dediler. Dedim etiketi mi değiştirmiş müşteri. Evet değiştiriyorlarmış. Kalın ip oluyor böyle ucunda kelepçe takıldı mı açılmayanlardan. Bunu kim açıpta 139 yerine 99luk etiketi koyduysa alnından öpüyorum. Neyse dedim hadi yemiş olalım. Aldık kabanı. 
Önce Stradivarius şimdi burası. Ya bende mi sorun var yoksa bana mı denk geliyor bunlar anlamış değilim. 
Bi laf var: "Akıllısı beni bulmaz delisi k....dan ayrılmaz." :)

Peki bu elbise ne? Bu benim mezuniyet gecesindeki elbisem. Kendisini çok aramış zor bulmuşum. Bu rengi bulmak için Mersindeki bütün mağazalarım talan etmiştim. Üstüne bide bi sürü para verdik kimseyle aynı olmasın diye. Peki noldu? Aynı model hemde aynı renk :( Neyse maksat eğlence dedim. Yanyana fotoğraf bile çekildik :)
Gelelim elbiseyi neden koydum. Yan tarafında bulunan süsü çok hoşuma gitmişti. Yaptığım taçlarda kullanmaya karar vermiştim. Bi kaç taçta yaptım. Hatta bi tanede teyzeme.
Dün gece blogları gezerken keçeden yapılan çok güzel güllere rastladım. Bu güller yaptığım taçlara benziyordu. Bende hemen uygulamaya geçtim.Ve işte sonuç Kırmızı ve Siyah güller :) Nasıl yapıldığını görmek için Mor İnek'in bloguna bakabilirsiniz. Ben ondan ilham aldım, belkide siz benden. Hadi kolay gelsin :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder