5 Aralık 2010 Pazar

Kpds ve malzemelerimin ilk mahsülleri :)

Bugün Kpds sınavı için Adana-Mersin arası mekik dokumaktan yoruldum. Sabahın köründe kalktık ailecek sınava gittik. Lanet olsun Ösym. Saat yok, bozuk para yok, metal eşya yok. Korkumdan  saçıma toka takamadım. Neyse sınavda okunmamış şekerimiz, kalemimiz, silgimiz hatta peçetemiz bile verildi :) Sorular mı??? Okumaktan sıkıldım. Yok kardeşim yabancı dil bana göre değil. Bütün suç bende değil ama. Bu kadar sıkıcı konu mu seçilir. "Arkadaşımın oğlu evlencekmişmiş, benim işim varmış, gidemeyecekmişim."  Eeee... "Hadi ne söyleceksin arkadaşına." Yok artık.Üds'de hiç olmazsa ilginç makaleler vardı. Pehhh... Daha Kpss'den yarar göremedim. Kpds'den mi göreceğim :)
Gelelim yaptığım taçlara:) Yepisyeni malzemlerimle büyük bir sevinçle yaptım hemencik. İşte taçlar...


Yorgun bir pazar günü daha böylece sona erdi :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder