7 Aralık 2010 Salı

Paris When It Sizzles (1964) ve Yeni Taçlarım

Bir Audrey filmi daha :) "Paris When It Sizzles"... Richard Benson (William Holden) ünlü bir senaristtir. Alexander Myerheim (Noel Coward) ona bir film yazması için 19 hafta önce talimat vermiştir. Daha tek kelime bile yazılmamış bu filme gereken ödeme yapılmış sonuç beklenmektedir. 
İşte bu noktada Gabrielle Simpson (Audrey Hepburn)  devreye girer. Gabrielle daha önce senaristlerle çalışmış, onlara senaryonun daktilo ile yazılmasında yardım etmiş ve sinema ile ilgilenen bir kızdır. Richard ve Gabrielle gerçek ile senaryonun karıştığı iki günlük bir serüven yaşarlar.
 

Anlayacağınız film içinde film :) Sinatra'nın seslendirdiği gibi filmin adı "The Girl Who Stole thr Eiffel Tower" (Eyfeli Çalan Kız). Senaryoda dünya çapında usta hırsız ve yalancı Rick ile normal bir kız olan Gaby'nin 14 Temmuz günü yaşadıkları anlatılır. Richard'ın tabiri ile sürekli ters çevirmeyle seyirciyi şaşırtarak senaryoyu oluştururlar. 
 

Güzel senaryosu olan güzel bir film. Sıkılmadan izlenebilecek bir film. Bazen komedi bazen romantizm. Audrey'in kıyafetlerini çoğunu beğenmeme rağmen neden kadının vücuduna uygun kıyafet giydirmemişler anlamadım. Bel kısmı oturan kıyafetler zayıf olan Audrey'nin kocaman bir baseni varmış gibi gösteriyor. En çok mavi geceliğini beğendiğimi belirtmeden geçemem. Ve şurda çekilen sahneleri... 


İzleyin izlettirin :)
Gelelim taçlarıma. Kendime bi manken buldum artık:) Kendisi 2.5 yaşında olup adı Tombiş U. Benim bitanecik ayım :)

Nasıl şirin dimi??? :) Bana çekmiş... ^.^
Şimdiii...Sıra taçlarımda. Annem artık bu iyi olmaya başladığımı söylüyor. Anneler böyle sanırım. Hep iyi gözle bakıyorlar. Hmmm... Biraz sade oluyor bazıları ama ben böyle seviyorum. 

Nasıl olmuşlar???

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder