20 Eylül 2010 Pazartesi

Kuroshitsuji II (2010)

  

Birinci sezonunu severek ve büyük bir hızla bitirdiğim Kuroshitsuji'nin ikinci sezonunuda az önce bitirdim. İkinci sezonu pek beğenmesemde bittiği için üzüldüm. Ciel ve Sebastian...
Konusu? Ciel, Sebastian adlı şeytanla ruhu karşılığı bir anlaşma yapmıştır. Ailesinin ölümüne sebeb olanlardan intikam almasında yardım edecektir Sebastian. Tabi bu arada kraliçenin köpeği olan babasının görevini devam ettirmekte İngilterede olan cinayetleri çözmektedir. İkinci sezonda ise karşımıza Alois Trancy ve onun şeytan kahyası Claude çıkıyor.
Her iki sezonunda şarkılarını çok beğeniyorum.

2. Sezonun açılış şarkısı

 

Tatoe owaeu koto no nai
kanashimi ga anata ubattemo
hanarete yuku kokoro nado
koko ni wa nai itte
kage itta senaka ni
looku itirru asu ga donna katarci de mo
yuugu katteru mono wo
shinjiru koto wo wasureteku
nakatta kara
me wo sorasu kuse mo
annaina taido mo waraeru uso mo
tonari ni inakureba imi sae
ni shindeguku
tatoe owaeu koto no nai
kanashimi ga anata ubattemo
wasurenaide sayonaca da
uso to omota hivi wo
tatoe owaeu koto no nai
kanashimi ga anata ubattemo
hanarete yuku kokoro nado
koko ni wa nai itte

 Not: Fotoğrafları Mangasuyu adlı çeviri grubunun videolarından çektim. Bütünbir sezonu çevirdikleri için onlara da teşekkür ederim.

Son olarak bir video (1. Sezonun ikinci kapanış şarkısı)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder